آیا طراحی سایت شرکتی برای یک بیزینس ضرورت دارد؟
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

اگر از یک صاحب کسب و کار کوچک یا متوسط ​​بپرسید؛ به احتمال زیاد آنها برنامه ای برای گسترش کسب و کار خود و سرمایه گذاری در یک وب سایت ندارند. معمولا این افراد معتقدند حضور در اینستاگرام یا حتی یک کسب و کار کوچک برایشان کافی است. همچنین آنها به اشتباه فکر می کنند که چون خودشان سراغ این مکانیسم های دیجیتال نمی روند; احتمالاً بقیه مشاغل نیز از آنها غافل هستند.

با این حال، گزارش مخاطبان نیلسن برای سه ماهه اول سال 2016 نشان داد که حدود 81 درصد از بزرگسالان در ایالات متحده صاحب یک گوشی هوشمند هستند و به طور متوسط ​​یک ساعت و 39 دقیقه در روز را آنلاین می‌گذرانند. اما اگر این برای آنلاین بودن و طراحی سایت شرکتی کافی نیست.

افزایش اعتبار

حضور آنلاین کسب و کار شما مکان و آدرسی را در اختیار شما قرار می دهد که افراد می توانند در صورت نیاز آن را بررسی کنند. به عنوان مثال، اگر شما یک کریر نوزاد می فروشید. با درج مشخصات این محصول می توانید مخاطبان و خریداران را جذب کنید. یک جستجوی محلی ساده می تواند شما را به عنوان یکی از فروشندگان نشان دهد. این تنها در صورتی امکان پذیر است که از طراحی وب مقرون به صرفه برای راه اندازی وب سایت خود در وهله اول استفاده کنید. بعداً، می‌توانید به افزودن جاذبه‌های بیشتر ادامه دهید تا برای بازدیدکنندگانتان جذاب‌تر شود. به این ترتیب می توانید آنها را در مورد آخرین پیشنهادات و تخفیف های خود به روز نگه دارید.

کاهش هزینه بازاریابی

در عصر حاضر، هر کسب و کار، بزرگ یا کوچک، حضور آنلاین دارد زیرا این اولین گام به سمت بازاریابی مقرون به صرفه است. حتی اگر فقط یک صفحه فرود یا یک وب سایت در مورد کسب و کار شما باشد، ویژگی های خود را به صورت رایگان برای خواندن به نمایش می گذارد. تجزیه و تحلیل Deloitte از کسب و کارهای کوچک متصل در ایالات متحده نشان داد که کسب و کارهای کوچک پیشرفته دیجیتالی دو برابر بیشتر به ازای هر کارمند درآمد دارند و میانگین نرخ رشد اشتغال بیش از شش برابر بیشتر از مشاغل بدون حضور دیجیتال است. حدود 93 درصد از تجربیات آنلاین ما با یک موتور جستجو شروع می شود و توصیه می کنیم از آن مخاطبان برای تبدیل آنها به مشتریان خود استفاده کنید.

در دنیای گسترده و مبهم بازاریابی دیجیتال، بازی با یک وب سایت شروع می شود. هنگامی که اطلاعات کامل شما آنلاین شد، مردم می توانند محصول شما را مقایسه کرده و در مورد آن نظر دهند، که بازخورد شما را دریافت می کند و منجر به تعامل بیشتر با تجارت و مشتری می شود. می توانید پیشنهادات تبلیغاتی را به صورت آنلاین ارسال کنید و در هزینه های خود در اجرای تبلیغات گران قیمت صرفه جویی کنید. با کمی تلاش می‌توانید آن را جلوتر ببرید و صفحات رسانه‌های اجتماعی را به وب‌سایت خود پیوند دهید، که ترافیک بیشتری را به وب‌سایت شما وارد می‌کند و در نتیجه آگاهی از برند شما را افزایش می‌دهد. با این حال، اگر یک صفحه رسانه اجتماعی دارید و فکر می کنید که جایگاه وب سایت را پر می کند. اشتباه می کنی!

 

تجارت الکترونیک

خرید آنلاین برای مردم آسان تر از حضوری است. مصرف کنندگان ایالات متحده در سال 2017، 453.46 میلیارد دلار را به صورت آنلاین برای خرید خرده فروشی هزینه کردند که نسبت به 390.99 میلیارد دلار در سال 2016 افزایش 16.0 درصدی داشته است. نظرسنجی ها گزارش می دهند که بیش از 90 درصد از خریدهای جهانی هنوز به صورت آفلاین انجام می شود، اما چرا ایجاد یک وب سایت شرکتی را به زحمت بیندازید؟

واقعیت این است که یک وب‌سایت با گزینه سفارش آنلاین، کسب‌وکار بیشتری را به روی میز می‌آورد، و از افرادی که نمی‌توانند (و ممکن است هرگز) از فروشگاه فیزیکی شما بازدید کنند، در سراسر جهان سرنخ ایجاد می‌کند. ارائه دهندگان خدمات این گزینه عالی را دارند که به افراد اجازه می دهند تا صفحات وب خود را در صورت درخواست با پر کردن یک فرم ساده، قرار ملاقات رزرو کنند یا اطلاعات ارائه دهند. مشتریان خوشحال این تجربه بی دردسر را به خاطر خواهند آورد. آنها برای خرید بیشتر بازخواهند گشت و با گذاشتن نظرات رضایت بخش، مشتریان دیگری را با خود همراه خواهند کرد.

استفاده از مزایای جانبی وبسایت ها

یک وب سایت می تواند به شما کمک کند از طریق تولید سرنخ استراتژیک، افراد را به مشتریان پولی تبدیل کنید. با گذاشتن کوپن‌ها و پیشنهادات ایمیلی برای بازدیدکنندگان وب‌سایت برای پر کردن، فهرستی از افرادی را دریافت می‌کنید که می‌خواهند درباره آنچه کسب‌وکار شما ارائه می‌دهد بیشتر بدانند. آنچه را که نیاز دارند به آنها بدهید، از این ارتباط با آنها استفاده کنید تا بفهمید به چه چیزی نیاز دارند تا بتوانید شکاف را پر کنید و آنها را مجبور کنید در نهایت از شما خرید کنند. با ایجاد محتوایی که افراد را مورد علاقه خود قرار دهد یا به سؤالاتی که به صورت آنلاین می پرسند پاسخ دهد، محتوای وب سایت شما می تواند ترافیک وب سایت شما را از موتورهای جستجوی محبوب هدایت کند.

طراحی بهینه و کاربرپسندی برای وب سایت خود داشته باشید که مشتریان بتوانند به راحتی در آن حرکت کنند. یک وب سایت بهترین چهره کسب و کار شماست. خبرنامه ها همچنین در دستیابی به افراد و ایجاد انگیزه برای اقدام بسیار موثر هستند زیرا یک کلیک ساده آنها را از ایمیل خود به سایت شما می برد.

خدمات مشتری

یک وب‌سایت باز است و ۲۴ ساعت شبانه‌روز کار می‌کند که فروشگاه فیزیکی آن نباشد. یک لیست به روز شده از سوالات متداول در وب سایت، آموزش ها و دستورالعمل های قابل دانلود باید در دسترس باشد تا افراد بتوانند در صورت نیاز به کمک به سرعت دسترسی داشته باشند. همچنین باید گزینه ای برای ارسال درخواست ها در هر زمانی از روز وجود داشته باشد. این به افراد آزادی و اعتماد به برند می دهد تا مشکلات خود را برای آنها حل کنند. سیستمی را راه اندازی کنید که به موجب آن بتوانید به آن درخواست ها در یک بازه زمانی مشخص دسترسی داشته باشید. پیشرفت‌های جدید مانند اطلاعیه‌های ویترین فروشگاه‌های جدید، پیشنهادات تبلیغاتی، اخبار شرکت و غیره باید ابتدا در وب‌سایت به‌روزرسانی شوند تا ارتباط قابل‌اعتمادی با پایگاه مشتریان شما حفظ شود و مطمئن شوید که ابتدا در اینجا به آنها اطلاع می‌دهند.

داشتن یک حضور آنلاین تثبیت شده برای تجارت شما در قالب یک وب سایت به روز مستلزم سرمایه گذاری اندکی از زمان و هزینه شما است. اگر نمی‌خواهید در غول‌های صنعت و همچنین رقابت محلی غرق شوید و به تعداد کم مشتریان رو به کاهش راضی باشید، بهتر است یک وب‌سایت داشته باشید.





:: بازدید از این مطلب : 251
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mahsa
ت : جمعه 23 دی 1401
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی